Veelgestelde vragen

PRODUCTEN
  1. Producten selecteren
  2. Producten aanmaken
  3. Producten bestellen
  4. Kwaliteit
  5. Prijzen

  1. Producten selecteren
    • Welke producten kan ik bestellen bij smartphoto?

      Onze producten worden allemaal weergegeven op de productpagina. Klik op de tab 'Producten' en je krijgt een overzicht van alle productcategorieën.
      Wij bieden volgende producten aan: Fotoboeken, Leuke Cadeautjes, Collageposters - Fotocanvassen - Posters op PVC, Kaartjes, Kalenders, Fotoprints - Fotoposters. Productdetails, zoals beschikbare formaten, prijzen, opties, etc. kunnen worden teruggevonden op de productpagina.

      Top
    • Waar kan ik alle opties van de producten terugvinden?

      Onder de tab 'Opties' vind je alle informatie over de beschikbare opties voor een product. Opties worden aangeboden op de volgende producten: fotoprints, posters, fotocanvassen, kaartjes en fotoboeken.

      screenshot product optiesTop
    • Welk design moet ik kiezen?

      Je kan zo creatief zijn als je wil, dankzij onze ruime keuze aan producten en meer dan 120 designs voor elk product. Blader doorheen alle designs en klik op het design van jouw keuze om het te selecteren. Neem een kijkje bij onze 'Gelegenheden' en 'Aanbevelingen'-pagina's voor specifieke producten. Je vindt deze pagina's aan de rechterkant van de Productoverzichtspagina.

      Top
    • Hoeveel foto's kan ik in een fotoboek plaatsen?

      Elk fotoboek bevat een standaard aantal pagina's, afhankelijk van het type fotoboek. Het exacte aantal pagina's kan je terugvinden op de productpagina's van de fotoboeken, onder de tab 'Details'. Afhankelijk van dit aantal pagina's zal je meer of minder foto's kunnen toevoegen aan het fotoboek. Als je meer foto's in je fotoboek wil, kan je extra pagina's toevoegen. Je kan ook de lay-out van je fotoboek veranderen. Zo kan je bijvoorbeeld een pagina met slechts 1 grote foto veranderen in een pagina met 6 kleinere foto's. Het aantal foto's dat je standaard kan invoegen in een fotoboek staat vermeld op de productpagina's, onder de tab 'Details'.

      screenshot foto's in een fotoboekTop
  2. Producten aanmaken
    • Welke bestandsformaten kan ik opladen?

      Je kan enkel JPG (JPEG) bestanden opladen naar smartphoto. JPG is een bestandsformaat dat beelden van hoge kwaliteit opslaat als een relatief klein bestand. Wij accepteren geen andere bestandsformaten omdat we niet kunnen garanderen dat het resultaat kwaliteitsvol zal zijn.

    • Welke oplaadmethode moet ik gebruiken?
      • Als je meer dan 10 foto's wil opladen:
        • - Gebruik de smartphoto Image Uploader. Dit is een programma dat je moet installeren op je computer. Dankzij dit programma kan je foto's op je computer bekijken en de foto's selecteren die je wil opladen.
      • Als je minder dan 10 foto's wil opladen:
        • - Gebruik de 'foto per foto opladen' methode.
      Top
    • Worden mijn foto's verkleind na het opladen?

      Wanneer je je foto's oplaadt om fotoprints te bestellen of een fotoboek te maken, zullen deze verkleind worden tijdens het opladen. Zij zullen van voldoende kwaliteit zijn om het gekozen product aan te maken en het opladen zal veel sneller gaan.

      Top
    • Hoe lang duurt het om mijn foto's op te laden?

      De tijd die nodig is om foto's op te laden is afhankelijk van de grootte (kb) van de foto's en de snelheid van je internetverbinding. Grotere bestanden opladen kan even duren.

      Top
    • Wat moet ik doen als het opladen niet lukt?

      Veel bedrijven blokkeren de installatie van Active X en Java bestanden. Probeer de foto's op te laden vanop een andere computer of gebruik de methode 'foto per foto' opladen.

      Top
    • Wanneer ik een fotoboek wil maken, moet ik Silverlight installeren. Wat is dit?

      Silverlight is een programma gemaakt door Microsoft dat op je computer zal geïnstalleerd worden. Het is 100% veilig; andere websites maken ook vaak gebruik van dit programma.

      Top
  3. Producten bestellen
    • Kan ik verschillende producten in één bestelling combineren?

      smartphoto biedt verschillende producten aan die je allemaal kan combineren in één bestelling.

      Top
    • Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

      Als je producten bij smartphoto koopt, hebben we bepaalde gegevens nodig zoals je naam, adres en e-mailadres. Deze informatie is noodzakelijk om een correcte levering van je product te garanderen.

      Top
    • Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen nadat ze werd doorgestuurd?

      Je kan geen aanpassingen aan je bestelling doen nadat ze werd doorgestuurd naar ons fotolabo. Verschillende bestellingen groeperen is eveneens niet mogelijk.

      Top
    • Waar kan ik de status van mijn bestelling controleren?

      Je kan de status van je bestelling controleren nadat je bent ingelogd op de website. Ga via Mijn smartphoto' naar 'Mijn Bestellingen' in de linkerbovenhoek. Hier vind je een overzicht van je bestellingen en hun status.

      Top
    • Hoe gebruik ik een actiecode?

      Vul in het winkelwagentje je actiecode rechtsboven in in het daartoe bestemde vak. Klik op 'Pas code toe' om de actiecode te activeren. De korting zal nu van het totaalbedrag worden afgetrokken. Je kan geen gebruik maken van meerdere actiecodes voor één bestelling. Indien je gebruik wil maken van een korting die pas geldig is vanaf een aantal producten (3 halen is 2 betalen, derde gratis, etc.) moet je het aantal bestelde producten manueel aanpassen in het winkelwagentje om de korting te verkrijgen. Geef het correcte aantal producten in en klik op Ok'. smartphoto kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor actiecodes die verkeerd gebruikt zijn.

      Top
  4. Kwaliteit
  5. Prijzen
BETALING
LEVERING & VERZENDING
MIJN SMARTPHOTO ACCOUNT
BEELDVEREISTEN