100% garantie

  1. Eenvoudig en snel online bestellen
  2. Iedere week nieuwe aanbiedingen
  3. Supersnelle levertijd
  4. Onbeperkt opslag van al je foto's
  5. 100% garantie op je aankopen
 

Tevredenheidsgarantie

Meest gestelde vragen

1. Ik ben niet tevreden over mijn product
2. Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat kan ik doen?
3. Ik heb (nog) niets ontvangen
4. Ik mis nog één of meer producten
5. Niet goed, geld terug garantie
6.Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

 

Ik ben niet tevreden over mijn product

Wij kunnen klachten over door ons geleverde fotoproducten alleen in behandeling nemen wanneer het gaat om gebreken die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. Dus niet als je bijvoorbeeld zelf onscherpe foto's of foto's met een te lage resolutie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.

 

Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat kan ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice. Omschrijf de aard van de beschadiging, zodat wij een melding kunnen doen aan PostNL of GLS. In de meeste gevallen sturen we je direct een nieuwe bestelling toe.

 

Ik heb (nog) niets ontvangen

Misschien is de bezorging vertraagd, of heb je bij je bestelling een onjuist afleveradres opgegeven. Is dat laatste niet het geval en is je bestelling over enkele dagen nog niet bezorgd, laat het ons dan weten.

 

Ik mis nog één of meer producten

Om productietechnische en logistieke redenen worden sommige projecten apart naar hetzelfde adres verstuurd. Zo bestaat de kans dat je niet je hele bestelling tegelijk ontvangt.

 

Niet goed, geld terug garantie

Wij staan er voor in dat onze producten en dienstverlening voldoen aan de overeenkomst, de in ons aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften. Indien dit niet het geval is, neem contact met ons op.


Niet tevreden over je bestelling of onze dienstverlening? Wij sturen je een nieuw product of je krijgt je geld terug. Volg daarvoor de volgende stappen:

Niet goed, geld terug

Neem een foto van het product waarover je niet tevreden bent.

Stuur de gemaakte foto naar Webprint klantenservice

Wij nemen contact met je op om het op te lossen!

 

mailadres.jpg


Je mag binnen maximaal 48 uur een reactie van ons verwachten. 

 

Let wel: het bovenstaande geldt alleen als een door ons geleverd product gebreken vertoont die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. De regeling is dus niet van toepassing als je bijvoorbeeld zelf foto's met een te lage resolutie of een te hoge compressie hebt aangeleverd of wanneer je een product bij nader inzien niet mooi vindt.


Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of via http://www.sgc.nl.

 

Om Webprint.nl goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent.