100% garantie

  1. Eenvoudig en snel online bestellen
  2. Iedere week nieuwe aanbiedingen
  3. Supersnelle levertijd
  4. Onbeperkt opslag van al je foto's
  5. 100% garantie op je aankopen
 

Leveren en bestellen

Meest gestelde vragen

1. Wat zijn de verzendkosten?
2. Wat zijn de levertijden?
3. Kan ik mijn bestelling annuleren?
4.Ik ondervind problemen met het (uploaden van foto's in het) bewerkingsprogramma
5. Hoe kan ik een product opnieuw bestellen?
6. Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
7. Wat is de procedure van levering?
8. Wie bezorgt mijn bestelling?

 

Wat zijn de verzendkosten?

 

De onderstaande verzendkosten gelden voor Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Frankrijk.

 

Foto afdrukken

In onderstaande tabel staan de verzendkosten van foto's. Zo zijn bijvoorbeeld de verzendkosten voor 23 foto afdrukken van 13x18 cm € 1,95. De getoonde verzendkosten gelden bij bestelling van één formaat foto's. Bij een combinatie-bestelling van meerdere formaten geldt een afwijkende berekening op basis van gewicht en formaat van het pakketje.  

 

ProductAantalVerzendkosten
Foto's 10x15 cm
1 - 112€ 1,95
113 - 308€ 2,95
309 - 2805€ 5,95
2806 of meervanaf € 11,90
Foto's 13x18 cm
1 - 70€ 1,95
71 - 176€ 2,95
177 - 1769€ 5,95
1770 of meervanaf € 11,90
Foto's 20x30 cm
1 - 31€ 1,95
32 - 78€ 2,95
79 - 780€ 5,95 
781 of meervanaf € 11,90

 

Het is mogelijk om meerdere producten tegelijkertijd te bestellen, je hoeft dan niet voor elk product apart verzendkosten te betalen. In de tabel hieronder zie je de verzendkosten per product. Wanneer je meer dan één product bestelt, worden de verzendkosten per extra product met slechts €1,00 verhoogd. Dus voor vier fotoalbums S betaal je €2,95 plus 3 keer €1,00 is €5,95 aan verzendkosten. Een overzicht hiervan vind je in de onderstaande kolom. 

 

Fotoalbums

Product Formaat Verzendkosten Verzendkosten per extra besteld product
Fotoalbum 
Fotoalbum S € 2,95 + € 1,00
Fotoalbum M € 2,95 + € 1,00
Fotoalbum L € 3,95 + € 1,00
Fotoalbum XL € 3,95 + € 1,00
Fotoalbum XXL € 4,95 + € 1,00

 

Woondecoratie

Product Formaat Verzendkosten Verzendkosten per extra besteld product
Foto op aluminium
20x30 cm € 3,95 + € 1,00
Overige € 6,95 + € 1,00
Foto op canvas
Tot 20x30 cm € 3,95 + € 1,00
Tot  en met 90 cm € 6,95 + € 1,00
Overige € 9,95 + € 2,00
Foto op forex
Tot 20x30 cm € 3,95 + € 1,00
Tot en met 90 cm € 6,95 + € 1,00
Overige€ 9,95 + € 2,00 
Foto op hout
Tot 20x30 cm € 3,95 + € 1,00
Tot en met 90 cm € 6,95 + € 1,00
Overige€ 9,95 + € 2,00 
Foto op plexiglas
Tot 20x30cm € 3,95 + € 1,00
Tot en met 90 cm € 6,95 + € 1,00
Overige€ 9,95 + € 2,00
Fotobanner
Met en zonder standaard € 6,95 + € 1,00
Fotobehang
€ 9,95 + € 2,00
Foto in Passe-partout lijst
Per stuk € 1,95 + € 0,60
Per 10 stuks € 2,95 + € 1,00
Poster
Tot 60x60 cm € 3,95 + € 1,00
75x75 cm € 4,95 + € 1,00
Overige € 5,95 + € 1,00
Tuinposter
t/m 100 cm € 6,95 + € 1,00
Overige € 9,95 + € 2,00

 

Kaarten

Product Formaat Verzendkosten Verzendkosten per extra besteld product
Kaarten
Per stuk € 0,64 + € 0,60
Per 10 stuks € 1,95 + € 1,00
XL-kaart € 0,95
+ € 0,95
XL-kaart 10 stuks € 2,95 + € 1,00

 

Kalenders/agenda's

Product Formaat Verzendkosten Verzendkosten per extra besteld product
Agenda/schoolagenda
A6 € 1,95 + € 0,60
A5 € 2,95 + € 1,00
Kalender
A5 € 1,95 + € 0,60
A4 € 2,95 + € 1,00
A3 € 4,95 + € 1,00
Bureaukalender € 1,95 + € 0,60
Briefpapier
A4 25 en 50 stuks € 3,95 + € 1,00
A4 100 en 250 stuks € 5,95 + € 1,00
Visitekaartjes
99 stuks € 1,95 + € 0,60
Flyers
A6 en A5 € 3,95 + € 1,00
A4 en A3 25 en 50 stuks € 3,95 + € 1,00
A4 en A3 100 en 250 stuks € 5,95 + € 1,00

 

Fotogeschenken

Product Formaat Verzendkosten Verzendkosten per extra besteld product
Bierviltjes
24 stuks € 2,95 + € 1,00
Boekenleggers
€ 0,95 + € 0,60
Feestslingers
€ 1,95 + € 0,60
Klok
 € 4,95 + € 1,00
Mok
€ 4,95 + € 1,00
Muismat
€ 1,95 + € 0,60
Onderzetters hout
4 stuks € 2,95 + € 1,00
Pasfoto´s
€ 1,95 + € 0,60
Placemats
Papier € 2,95 + € 1,00
Kunststof € 3,95 + € 1,00
Puzzel
€ 6,95 + € 1,00
Sticker
A5 en A4 € 3,95 + € 1,00
A3 en A2 € 4,95 + € 1,00
A1 en A0 € 6,95 + € 1,00
t/m 100x100 cm € 6,95 + € 1,00
Overige € 9,95 + € 2,00
Telefoonhoesjes
Alle types € 2,95 + € 1,00
Foto op tegel
€ 2,95+ € 1,00
Foto op magneten
Per set€ 2,95+ € 1,00
Voorleesboekjes
€ 2,95+ € 1,00
Foto op tas
€ 6,95+ € 1,00

 

Voorbeeld verzendkosten

Hieronder twee voorbeelden hoe de verzendkosten worden berekend. 

Verzendkosten-voorbeeld.jpg

Verzendkosten-uitleg.jpg

Het product met de hoogste verzendkosten wordt als basis genomen.


Wat zijn de levertijden?

Je bestelling van vrijwel alle producten wordt binnen vijf werkdagen verstuurd. Foto’s en geadresseerde (losse) kaarten worden nog sneller geleverd. Foto’s verzenden we binnen twee werkdagen. Geadresseerde (losse) kaarten, besteld vóór 14:00 uur, worden nog dezelfde dag door ons op de post gedaan. 

Sets kaarten worden binnen vijf dagen verzonden.     


In het overzicht hieronder kun je zien wanneer je bestelling uiterlijk wordt verstuurd gerekend vanaf het moment van bestellen.

 

Levertijd

Besteld op:Uiterlijk verstuurd op:
MaandagMaandag (week later)
DinsdagDinsdag (week later)
WoensdagWoensdag (week later)
DonderdagDonderdag (week later)
VrijdagVrijdag (week later)
ZaterdagVrijdag
ZondagVrijdag

Geadresseerde (losse) kaarten

Besteld voor 14:00 uur op:

Verstuurd op:Besteld na 14:00 uur op:Verstuurd op:
MaandagMaandag (zelfde dag)MaandagDinsdag

Dinsdag

Dinsdag (zelfde dag)DinsdagWoensdag
WoensdagWoensdag (zelfde dag)WoensdagDonderdag
DonderdagDonderdag (zelfde dag)DonderdagVrijdag
VrijdagVrijdag (zelfde dag)VrijdagMaandag
ZaterdagMaandagZaterdagMaandag
ZondagMaandagZondagMaandag

 

Foto's

Besteld op:Uiterlijk verstuurd op:
MaandagWoensdag
DinsdagDonderdag
WoensdagVrijdag
DonderdagMaandag
VrijdagDinsdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

 

Levertijd als je meerdere verschillende producten bestelt.

Wanneer je bestelling meerdere producten bevat, geldt de levertijd van het product met de langste levertijd. Bijvoorbeeld: foto’s (2 werkdagen) + canvas (5 werkdagen) = een levertijd van 5 werkdagen. In de praktijk geniet je vaak al na 3 of 4 werkdagen van je bestelling. We doen er alles aan je bestelling zo spoedig mogelijk te produceren en verzendklaar te maken.

 

Bevestiging van verzending.

Wij laten je graag weten wanneer je je bestelling mag verwachten. Zodra wij je bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst sturen we een e-mail (met uitzondering van kaarten). Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is ons bericht misschien ten onrechte onderschept door je spamfilter. Kijk dan in de map 'ongewenste mail' of neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je bestelling wordt direct verwerkt en gaat het productieproces in nadat jij je bestelling hebt geplaatst. Het is hierdoor niet mogelijk een bestelling te annuleren. Mocht je problemen hebben neem dan contact op met onze klantenservice.


Ik ondervind problemen met het (uploaden van foto's in het) bewerkingsprogramma.

Wanneer ons online bewerkingsprogramma niet optimaal functioneert, kun je de hieronder genoemde handelingen uitvoeren.


1. Het updaten van Adobe Flash Player.

Adobe Flash is een programma dat er voor zorgt dat ons bewerkingsprogramma probleemloos werkt. Adobe Flash is daarom een belangrijk programma om goed geïnstalleerd te hebben. Klik hier om Adobe Flash te updaten: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/.


Wanneer dit  het probleem niet oplost, verwijder dan handmatig het programma Adobe Flash en installeer het programma vervolgens handmatig opnieuw. Hiermee verzeker je jezelf ervan dat het gehele programma goed geïnstalleerd is. 


2. De internet cache legen.

Cache is een geheugen om tijdelijk de meest opgevraagde informatie, bestanden of pagina's op te slaan zodat deze sneller aan de gebruiker getoond kunnen worden. Druk de knoppencombinatie CTRL + Shift + Delete tegelijk in. Er opent zich een nieuw venster. Druk op de knop verwijderen/nu wissen. Het cache geheugen is nu leeg.


3. Het installeren van een andere webbrowser.

Het probleem kan liggen aan het gebruik van een “verouderde” webbrowser, die niet volledig communiceert met onze website. Wij adviseren gebruik te maken van een nieuwere internetbrowser zoals bijvoorbeeld Google Chrome. Klik hier om Google Chrome te downloaden: http://chrome.google.com.


Is het probleem, nadat je deze handelingen uitgevoerd hebt nog niet opgelost, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

 

Hoe kan ik een product opnieuw bestellen?

Het is mogelijk om een in het verleden geplaatste bestelling opnieuw te bestellen. Ga hiervoor, nadat je bent ingelogd, naar Mijn Webprint en dan naar Bestellingen. Bekijk hier de projecten die je eerder hebt besteld, of bestel ze opnieuw.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Je krijgt automatisch een e-mail om je bestelling te bevestigen. Ontvang je deze e-mail niet, controleer dan of deze is tegengehouden door het spamfilter van je e-mailprogramma. Onder het kopje Bestellingen in Mijn Webprint zie je welke bestellingen in het verleden succesvol afgerond zijn. 

 

Wat is de procedure van levering?

Als je bestelling klaar is om verstuurd te worden ontvang je van ons een bericht via je e-mail. Hierin staat via welke vervoerder je bestelling wordt geleverd.

Wij werken nauw samen met onze vervoerders GLS en Post NL.

-    PostNL. Je bestelling past door de brievenbus. Het pakketje is kleiner dan 20x30x2,5cm en weegt minder dan 2kg.

-    GLS. Je bestelling past niet door de brievenbus of is zwaarder dan 2kg.
Je ontvangt in je e-mail een link met verwijzing naar de site van GLS. Hier kan je de status van je bestelde producten volgen tijdens het vervoer.

 

Wie bezorgt mijn bestelling?

PostNL en GLS zijn de bezorgers van je bestelling.

Bestellingen die via PostNL gaan passen door de brievenbus. Hiervoor hoef je niet thuis te zijn bij aflevering.

GLS levert met de grootste zorg je bestelling bij de deur af. Ben je op het moment van afleveren niet thuis, dan laat de bezorger van GLS een briefje met een bericht voor je achter. Hier staat in wanneer je bestelling nogmaals bij je wordt aangeboden en er staat een code op waarmee je via de website van GLS zelf kunt aangeven of en waar je jouw bestelling wil ophalen.

Om Webprint.nl goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent.